19 november 1979 – 06.30

Mijn Liefde tot jullie heeft Mij wederom doen afdalen naar de aarde, om opnieuw Mijn Woord tot u allen te richten!
Eens heeft God de wereld geschapen en alleen door Zijn vurige Liefde wilde Hij de mens Zijn Eigen Gelijkenis geven.
Doch deze zelfde mens houdt niet op, zijn Schepper te ontgoochelen. Hoe vaak zijt gij bezig om te detecteren, ja fouten te signaleren van anderen? Zie naar je eigen tekortkomingen om maar niet van zonden te spreken.
Bent gij er uzelve wel eens van bewust, dat de meeste problemen van de mens zij zichzelve aandoen?
Als de wereld niet ophoudt zijn medemens te verloochenen zal zij de straf van haar trouweloosheid ondergaan! Zij zal terugkeren tot het niets, waaruit de Schepper haar heeft voortgebracht.
Waarom vergeet ge Mijn kinderen, dat ge slechts stof en as zijt?
Waarom bidt ge alleen maar vurig als ge het zo moeilijk hebt?
Waarom noemt ge Mij als ge in nood verkeert alleen maar Moeder? En waarom noemt ge Mij alleen bij Mijn Naam als ge verhoord werd?
Vergeefs spreidt de dauw der Genade van uw Schepper zich uit over de onontgonnen grond.
Bid, dat Gods Toorn bedaren zal, gij hebt het in uw vermogen.
Blijf de plichten nakomen, die de Kerk u biedt, want deze is en blijft heilig. Zij kan alleen niet verantwoordelijk gesteld worden voor de ongetrouwheden van sommige onder haar leden.
De Kerk wil vrede en alleen het heil van elke ziel. De heiligheid van de Kerk mag nooit in twijfel getrokken worden en alles wat de Paus voorhoudt, rust op waarheid. Alleen de onbekwaamheid van sommige onder zijn volgelingen mag, ja, moet rechtgezet worden.
De wereld vernielt zichzelf, door de machten van de duivels los te laten.
Weet gij, hoever de Genade van God kan gaan? Al is Hij de Barmhartigheid Zelve, weet dat Hij ook straffen kan.
Met moet lijden om te genezen en men zal genezen om te lijden.
De duisternis verbergt hun verderf, maar het Alziend Oog van de Schepper peilt de harten, doorgrondt de zielen, ja kent al hun kwaad.
Dit zeg Ik niet om te veroordelen, maar om te waarschuwen en te redden wat verloren dreigt te gaan.
Zie eens, hoe overal de mens in opstand komt!
Zij doden elkander, maar vergeten daarmee, dat zij hun eigen ziel doden.
Mijn kinderen, mag Ik u nog eens aansporen om te bidden voor Mijn priesters, want deze dragen het merkteken van hun God. Het is onuitwisbaar en heeft als zodanig recht op de grootste eerbied van al Mijn kinderen.
De dwaling van sommigen zal hun stempel nooit uitwissen waarmee hun ziel gemerkt is.
Bid daarom vooral voor hen, die steeds blootstaan aan hevige bekoringen. Velen van hen zijn blind en hoe kan een blinde een blinde leiden.
Als het geloof bergen kan verzetten, waarom zou de liefde de wereld niet in beweging kunnen brengen.
Men moet elkander leren lief te hebben en oefen geen druk uit op elkaar.
“Gij allen, die belast zijt Mijn volk te leiden”, zegt de Heer, “van hen verlang Ik standvastigheid in de liefde”. Zonder liefde kan niemand zalig worden.
Wanneer ge elkaar omhelst, omdat gij elkander ontmoet, doe het dan niet, omdat gij hem niet over wilt slaan voor de andere, maar doe het, omdat gij allen broeders en zusters bent. Wees niet hoogmoedig, want dat verwoest uw ziel.
Mijn Boodschap is een Woord van Liefde en Barmhartigheid.
Waarom laat ge aan anderen over wat ge zelf volbrengen moet, het gebed!
Waarom vraagt ge steeds: “Bid voor mij”, terwijl ge er zelf zo weinig aan doet.
Mijn kinderen, uw zending is afgelijnd, volg die weg, die alleen liefde vraagt en zelfverloochening.
Als ge in edelmoedigheid tekort schiet, brengt ge telkens de kroon nog dieper in het Hoofd van Jezus, Mijn Zoon, doch als ge in alles Hem alleen behaagt, verwijdert ge telkens die vlijmscherpe punten uit Zijn kroon.
Ontelbare Wonderen zijn het gevolg geweest van het geloof en de ootmoed van de zieken.

Betuig de Heer uw dankbaarheid, gij die genezing hebt verkregen of verhoring van uw gebed.
Bid Hem vooral, dat die dank nimmer zal verflauwen.
Kom Mijn kinderen, toon dat gij elkaar liefhebt en leg het zwijgen op, om uw medemens niet te grieven.
Ik Zegen u allen door aan Mijn Moederliefde te beantwoorden, door de H.Drieene God, Vader, Zoon en H.geest! Amen.
Dag kinderen!
Op Mijn feestdag dezer dagen kom Ik wederom met een algemene Boodschap!

Aanmelden voor de nieuwsbrief